Hvad kan du bruge
en marketing freelancer til?
Du kan få faglige kompetencer og kun betale for de opgaver, du skal have løst.
Mange virksomheder har svært ved at håndtere deres markedsføring – især deres online marketing – og oftest lander opgaverne hos en medarbejder, der ikke har tid eller kompetencer til at løse dem ordentligt.
Jeg har arbejdet med stort set alle former for marketingredskaber og har bred erfaring med at lede og koordinere projekter fra start til mål.
Derfor tilbyder jeg både at være din marketingafdeling – eller “bare” være den ekstra ressource, når din egen marketingafdeling løber tør for hænder.
Læs mere om at hyre en marketing freelancer herunder
1. Marketingchef på timebasis
Du har brug for én, som kan tage styring på markedsføringen
– men der er ikke opgaver eller økonomi til at retfærdiggøre en ny medarbejder?
Måske skal du overveje at få en marketingchef på timebasis.
Kompetencer
Webudvikling
Jeg har bygget hjemmesider i over 20 år – nu specialiseret i WordPress-løsninger.
Social Media
Med stort kørekort til Facebook-annoncering, content-creation og strategi.
Fotografi
Alt fra produktfoto til reportager og portrætter.
Kommunikation
Et godt forhold til medierne og evnen til at få bogstaverne til at danse tango på papiret.
Projektledelse
En stabil tovholder i marketing- og webprojekter. Og jeg kan li’ det.
Nyhedsbreve
Send knivskarpe budskaber og tilbud til kunderne – eventuelt med automation.
Et godt samarbejde kræver commitment fra begge parter.
Hvis du ønsker at tilknytte mig som din marketingchef på timebasis, anbefaler jeg at starte med minimum 10 timer om måneden – og i mindst tre måneder.
På den måde kan jeg levere resultater – og du kan se at investeringen er meget mere værd.
Som marketing freelancer kan jeg både være ham, som løser de opgaver, I ikke selv har ressourcer til at klare internt.
Jeg kan også tage skeen i den anden hånd og deltage i snakken omkring marketingstrategien, lægge planen og sørge for at den bliver udført på aftalt tid og budget.
Kombinationen af den strategiske og eksekverende rolle gør, at du roligt kan overlade din markedsføring til mig.
Så skriv til mig!
2. All Inclusive – præcis som på Tenerife
Det giver økonomisk mening at få marketingkræfter ind udefra.
Det er ikke gratis at have medarbejdere.
Udover den velfortjente hyre, medarbejderen får udbetalt hver måned, er der også feriepenge, fritvalgsopsparing, barselsbidrag, diverse goder – for ikke at nævne skrivebordsplads og arbejdsredskaber.
Det er med i overvejelserne, når der skal ansættes en ny medarbejder. Alt det slipper du for, når du hyrer en marketing freelancer til at styrke din markedsføring.
Her er alt nemlig inkluderet i timeprisen, hvilket gør regnestykket noget mere overskueligt.
Se udvalgte referencer her
3. Hvor langt rækker pengene?
Jeg anbefaler at vores samarbejde som minimum er på 10 timer om måneden for at jeg kan udrette noget mærkbart. Herunder er et eksempel på, hvad vi kan nå på ti timer.
Eksempel: 10 timer om måneden
2 x blogindlæg + nyhedsbreve
1 x 3-måneders-plan for sociale medier
8 x organiske opslag på SoMe
Rapportering og opfølgning på aftaler
Ovenstående er et eksempel taget fra en eksisterende kunde. Når vi er gode til at arbejde sammen, får du mere for pengene – både i form af mit output og dine resultater.
Alle faste aftaler starter med et indledende møde, hvor vi lærer hinanden at kende og finder ud af hvordan, vi bedst samarbejder - og hvad kriteriet for et succesfuldt samarbejde er.
Sådan kommer vi i gang
Hvis du gerne vil høre mere om hvordan, vores samarbejde kunne se ud, er du velkommen til at kontakte mig gennem kontaktformularen her på siden. Alternativt kan du ringe på 6167 4558 og få stillet spørgelysten med det samme.