Onlineheader

Online Marketing

Den store onlineverden og jeg går way back – helt tilbage til 1998 for at være præcis. Derfor står du sammen med mig på sikker grund, når der skal arbejdes med content marketing, sociale medier og annoncering på Facebook, Google og LinkedIn.

Jeg har bygget hjemmesider i over tyve år, og mine erfaringer er blandt andet høstet i CMS-systemer som WordPress, Joomla og Umbraco – for ikke at tale om de webshops, jeg har været omkring med Magento, WooCommerce og Shopify.

De sociale medier meldte deres ankomst omtrent samtidig med at jeg fik en brændende interesse for content – at formidle viden og gode historier i tekst, billeder og video. Ti års erfaring med sociale medier og content marketing er mere end de fleste kan mønstre i 2020.

Sig hej til Kong Content

Du har måske hørt det før; det her med at “Content is King”. At det er gode historier om dit produkt eller din service, glade kunder og imponerende case stories, som sælger varen, frem for dyrt betalte annoncer i fagblade og bag på bybusserne.

Jeg brænder for den gode historie, og, endnu mere, at få lov til at fortælle den. Det kan både være i nyhedssektionen på din hjemmeside, i et nyhedsbrev til kunderne – og hvad med firmasiden på LinkedIn eller andre sociale platforme?

Annoncering som der kan måles på

Busreklamer, avisannoncer og den der helsides i fagbladet … kan du overhovedet kontrollere, om det har påvirket omsætningen?

Jeg er vild med online-annoncering af to grunde: For det første kan du målrette dine annoncer på den måde, så du rammer din målgruppe helt præcist – og for det andet kan du efterfølgende få helt nøjagtige data på udbyttet af investeringen.

Det kræver lidt snilde at opsætte annoncering og lave annoncer som rammer plet. Jeg har lavet onlineannoncer for både fysiske forretninger og webshops – og det virker. Dokumenteret.

Sociale Medier

Får din virksomhed det optimale ud af jeres tilstedeværelse på de sociale medier? Bliver det til et tilfældigt opslag i ny og næ, eller er der lagt en strategi og et mål for hvad Facebook, LinkedIn, Pinterest og Youtube skal give af resultater?

Jeg kan hjælpe med alt fra strategi til eksekvering og opfølgning på kampagner, alt efter dit behov.

Skal vi snakke om det?

Du kan låne mig til en enkelt opgave eller et fast antal timer hver måned - det bestemmer du helt selv. Et fast samarbejde giver oftest de bedste resultater for dig, for når vi kender hinanden, arbejder vi bedre sammen.

Din freelance marketingansvarlige

GRIPPO er leveringsdygtig i online og offline markedsføring fra strategi til eksekvering - enten på projektbasis, klippekortsløsning eller faste månedlige aftaler.

Åbningstider

Man - Fre 08.00 - 16.00

Kontakt

Lanciavej 12F, 7100 VejleTelefon: 6167 4558Email: kim@grippo.dk